top of page
  • Yazarın fotoğrafıEngin Hanımoğlu

Galatasaray, Tete transferini resmen açıkladı! Maliyeti belli oldu


Transfer döneminde yaptığı hamlelerle dikkat çeken Galatasaray, Brezilyalı yıldız Tete'yi de kadrosuna kattığını resmen açıkladı. Tete transferinin maliyetine ilişkin Kamu Aydınlatma Platformu'na (KAP) da bilgilendirme yapıldı.

MALİYETİ BELLİ OLDU

Galatasaray, Brezilyalı yıldızın alacağı ücreti de duyurdu. Shakhtar ile olan sözleşmesini sona erdiren Tete için 3.1 milyon Euro imza parası ödeneceği açıklanırken 4+1 yıllık sözleşme imzalanan oyuncunun maaşı da belli oldu.

Galatasaray'dan Tete transferinin maliyetine ilişkin Kamu Aydınlatma Platformu'na (KAP) yapılan açıklamada, "Profesyonel futbolcu Mateus Cardoso Lemos Martins ile 4+1 sezon opsiyonlu olmak üzere transferi konusunda anlaşmaya varılmış olup her bir sezon için net 2.800.000 EUR garanti ücret ile toplam 3.100.000 Euro net imza ücreti ödenecektir" ifadeleri kullanıldı.


TÜRKİYE'DE OYNAMAK İSTEYECEĞİM KULÜP...'

Transferi sonrası açıklamalarda bulunan Tete, menajeriyle yaptığı görüşmede Galatasaray hakkında paylaştığı görüşleri şu sözlerle dile getirdi.

Burada olduğum için çok mutluyum. Muhteşem taraftarı olan büyük bir kulüp. Umarım her şey yolunda gider. Teklif aldığımda çok mutlu oldum. Menajerimle konuştum, Türkiye'de oynamak isteyeceğim bir kulüp olduğunu söyledim.


İMZA SONRASI MÜZE ZİYARETİ

Tete, Galatasaray ile resmi sözleşmeyi imzaladıktan sonra kulübün müzesini de ziyaret etti.


Galatasaray'ın tarihi hakkında bilgilere sahibim. Şampiyon takıma gelmiş olmak, harika bir duygu. Sahaya çıkmak için sabırsızlanıyorum. Gollerimle ve asistlerimle katkı sunmak istiyorum. Şampiyonlar Ligi'nde de mücadele veriyoruz. En iyi performansımı burada da göstermeyi amaçlıyorum.

3 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page